Διαδικτυακή Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση  

Βρείτε μας στο Facebook - Ενημερωθείτε για όλα τα νέα e learning προγράμματα Έχετε google plus; Ακολουθήστε μας και Ενημερωθείτε Ακολουθήστε μας στο twitter και Ενημερωθείτε για Θέματα και Ζητήματα σχετικά με:#BusinessManagement , #Πληροφορική και Δίκτυα, Ειδικότητες του Μέλλοντος, #Παιδαγωγικά, #Ψυχολογία , #Τουρισμό , #Υγεία Δείτε όλη τη νέα αρθρογραφία και πληροφορίες για νέα  e learning προγράμματα  στο blogspot  του e learning ΕΚΠΑ Ακολουθήστε μας linkedin


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Συνεργασία E learning UOA με Επιχειρήσεις (Partners)

Εκπαιδευτικό Αντικείμενο

Marketing Αγροτικών Προϊόντων
Ειδικές εκπτώσεις για Ανέργους (30%), Πολύτεκνους (20%), ΑΜΕΑ (20%), κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), κ.α.

Marketing Αγροτικών Προϊόντων

Αίτηση συμμετοχής
Προθεσμία Υποβολής Αιτήσεων: 5/6/2017 – Έναρξη Μαθημάτων: 12/6/2017

Τίτλος Προγράμματος
Διάρκεια
(μήνες)
Εκτιμώμενη
Διάρκεια
(ώρες)
Πιστωτικές
Μονάδες
ECVET
Τύπος
Πιστοποιη-
τικού
Μαθήματα
- Συμπλήρωμα
Πιστοποιητικού
-Οδηγός Σπουδών
Αίτηση
Συμμετοχής
Ακαδημαϊκός
Υπεύθυνος
Marketing Αγροτικών Προϊόντων 5 133 11,08 Επιμόρφωσης Μαθήματα

-Συμπλήρωμα
πιστοποιητικού


-Οδηγός
σπουδών
Υποβολή
αίτησης
Α. Φραγκουδάκη




Πως διαμορφώνεται η ύλη του προγράμματος

ΜΑΘΗΜΑ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 - Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Πώς ξεκίνησε
Αντικείμενο της διδακτικής ενότητας είναι να κάνει μία αναδρομή στην ιστορία του ηλεκτρονικού εμπορίου. Θα δούμε πώς ξεκίνησε ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του, ποιοι τύποι ηλεκτρονικού εμπορίου υπάρχουν και θα αναπτύξουμε τις βασικές προοπτικές στην τεχνολογία και στο ίδιο το ηλεκτρονικό εμπόριο.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 - Ένα σύντομο ιστορικό & Οργάνωση θεμάτων
Σκοπός της διδακτικής ενότητας η οποία αποτελεί συνέχεια της προηγούμενης είναι να γίνει εκτενής αναφορά στις τρεις μέχρι στιγμής περιόδους ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η πρώτη φάση ήταν αυτή της καινοτομίας από το 1995 έως το 2000. Η δεύτερη ήταν από 2000 έως το 2005 όπου κόπασε για λίγο ο αρχικός ενθουσιασμός και χαρακτηρίστηκε ως περίοδος επανεκτίμησης για να έρθει η τρίτη περίοδος την οποία και διανύουμε αυτή δηλαδή της ισχυρής ανάπτυξης που προσέλκυσε τεράστια κοινά.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3 - Επιχειρηματικά μοντέλα ηλεκτρονικού εμπορίου
Σκοπός της διδακτικής ενότητας είναι να αναλυθεί η έννοια του επιχειρηματικού μοντέλου στα πλαίσια του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ένα επιχειρηματικό μοντέλο δεν είναι πάντα το ίδιο με την επιχειρηματική στρατηγική αν και σε ορισμένες περιπτώσεις έχουν πολύ μικρές διαφορές όταν το πρώτο λαμβάνει υπόψη του άμεσα το ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στην ενότητα αυτή θα αναλυθούν υα βασικά στοιχεία ενός επιχειρηματικού μοντέλου και η κατηγοριοποίησή τους.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 - Μεγάλα επιχειρηματικά μοντέλα: B2C & B2B
Σκοπός της διδακτικής ενότητας είναι να εμβαθύνει στη χρήση των δύο πιο γνωστών και οικείων επιχειρηματικών μοντέλων ιδίως του Business to Consumer και να παρουσιάσει τα βασικά τους χαρακτηριστικά, τις παραλλαγές τους καθώς και περιγράψει έννοιες που είναι εγγενείς στη λειτουργία τους.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 - Επιχειρηματική στρατηγική και διαδίκτυο
Σκοπός της διδακτικής ενότητας είναι να αναλύσει τον τρόπο με τον οποίο η χρήση του διαδικτύου και του παγκόσμιου ιστού άλλαξαν το επιχειρηματικό περιβάλλον την τελευταία δεκαετία συμπεριλαμβανομένων των βιομηχανικών δομών, των επιχειρηματικών στρατηγικών και της λειτουργίας της βιομηχανίας και των εταιρειών.
ΜΑΘΗΜΑ - Επιχειρηματικότητα και Οργανωτικές Δομές
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 - Η Επιχειρηματικότητα
Σκοπός της συγκεκριμένης διδακτικής ενότητας είναι να γίνει σαφής και κατανοητή η έννοια της επιχειρηματικότητας, τα πλεονεκτήματα της στην καθημερινότητα, καθώς και η συμβολή της στην διαδικασία οικονομικής ανάπτυξης.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 - Αβεβαιότητα, Κίνδυνος και Απόδοση
Σκοπός της συγκεκριμένης διδακτικής ενότητάς είναι η παρουσίαση των εννοιών της αβεβαιότητας και του κινδύνου που αντιμετωπίζει κάθε επιχειρηματική πρωτοβουλία. Γι΄ αυτό το λόγο, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη μέτρηση της αβεβαιότητας, στη συμπεριφορά του ανθρώπου έναντι του κινδύνου καθώς και στην απόδοση που απαιτεί για τον κίνδυνο που αναλαμβάνει.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3 - Ο Εντοπισμός των Επιχειρηματικών Ευκαιριών
Στην ενότητα αυτή μελετούνται η έννοια της επιχειρηματικής ευκαιρίας και τα χαρακτηριστικά της. Παράλληλα, εξετάζονται οι μορφές και οι τύποι των επιχειρηματικών ευκαιριών. Το βασικό ενδιαφέρον επικεντρώνεται τόσο στον εντοπισμό όσο και στη δημιουργία των επιχειρηματικών. Τέλος ένα σημαντικό μέρος της ενότητας αφιερώνεται τόσο στη μελέτη των ερευνών αγοράς όσο και στην παρουσίαση του διεθνή ορίζοντα της επιχειρηματικότητας.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 - Η Επιχείρηση και οι Λειτουργίες της
Στη συγκεκριμένη διδακτική ενότητα θα αναλυθεί η έννοια της μεγιστοποίησης του κέρδους, Θα μελετήσουμε τους στόχους της επιχείρησης (μακροπρόθεσμους, μεσοπρόθεσμους, βραχυπρόθεσμους), και θα εξετάσουμε αν η μεγιστοποίηση του κέρδους πρέπει να είναι ο μοναδικός στόχος της επιχειρησιακής λειτουργίας. Στη συνέχεια, αφού εξετάσουμε το νεκρό σημείο λειτουργίας και τη λειτουργική μόχλευση, θα μελετήσουμε το οικονομικό περιβάλλον μέσα στο οποίο αυτή δραστηριοποιείται, καθώς και την πιστωτική της πολιτική. Τέλος, θα περιγράψουμε τους φορείς της επιχειρηματικής δραστηριότητας, καθώς και το φορολογικό περιβάλλον.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 - Οργανωτικός Σχεδιασμός και Οργανωτικές Δομές
Στη συγκεκριμένη διδακτική ενότητα αναπτύσσεται η έννοια της οργάνωσης σε μια επιχείρηση, εξετάζονται οι στόχοι της, καθώς και το πότε θεωρείται αποτελεσματική μια επιχειρησιακή οργάνωση. Στη συνέχεια, μελετώνται οι οργανωτικές δομές, τα χαρακτηριστικά τους, και τα μοντέλα των οργανωτικών δομών, όπως είναι το γραφειοκρατικό μοντέλο και τα συμπεριφορικά μοντέλα. Επίσης, θα συζητήσουμε τους προσδιοριστικούς παράγοντες των οργανωτικών δομών. Ακόμα, θα καθορίσουμε την έννοια της διοίκησης των επιχειρήσεων και θα εξετάσουμε τη λειτουργική, καθώς και τη δομική της διάσταση, θα παρουσιάσουμε τις διάφορες τάσεις που υπάρχουν στη διοικητική σκέψη, καθώς και τις διάφορες προσεγγίσεις που σχετίζονται με αυτήν.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 6 - Ανάλυση των Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων της
Επιχειρήσεως Στη συγκεκριμένη διδακτική ενότητα θα εξετάσουμε τις χρηματοοικονομικές καταστάσεις της επιχείρησης (ισολογισμό, κατάσταση αποτελεσμάτων χρήσης, κατάσταση διάθεσης κερδών, καταστάσεις ταμειακών ροών). Θα αναλύσουμε τον τρόπο δημιουργίας τους και τις πληροφορίες που μπορούμε να αντλήσουμε από αυτές. Τέλος, θα δούμε με ποιο τρόπο και προς ποια κατεύθυνση μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις επιχειρήσεις, αλλά και από όλους τους άλλους ενδιαφερόμενους φορείς (μετόχους, κράτος, εργαζομένους, φοιτητές, κ.τ.λ.), δεδομένου ότι η εξέταση των καταστάσεων αυτών αποσκοπεί στην παροχή χρήσιμων πληροφοριών.
ΜΑΘΗΜΑ - Μίγμα Marketing και Επιχειρηματική Ανάπτυξη
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 - Εξειδικευμένες Διαδικασίες Πωλήσεων
Σε αυτή τη διδακτική ενότητα θα επικεντρωθούμε σε εξειδικευμένα ζητήματα που σχετίζονται με τη διαδικασία των πωλήσεων. Πιο συγκεκριμένα, θα αναλύσουμε τον τρόπο πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών σε οργανισμού, καθώς και την πρακτική του B2B marketing που αποτελεί και τη σημαντικότερη δράση της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Στη συνέχεια θα ασχοληθούμε τον τρόπο που θα πρέπει να κλείσει αποτελεσματικά μια συναλλαγή πώλησης και τέλος θα διεισδύσουμε τη διαδικτυακή πώληση που αποτελεί και το μέλλον των πωλήσεων.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 - Κύκλος Ζωής του Προϊόντος και Καινοτομία
Θα ξεκινήσουμε την ανάλυση της εν λόγω διδακτικής ενότητας με τη συσχέτιση των βασικών εννοιών – προϊόν, υπηρεσία, ιδέα – στα πλαίσια του marketing θα επικεντρωθούμε στην ανάλυση των σταδίων του κύκλου ζωής του προϊόντος, εξηγώντας πότε θα πρέπει ένα προϊόν να εισέρχεται και να αποσύρεται στην αγορά και αναλύοντας τη σημασία και το ρόλο της καινοτομίας τόσο στην εξέλιξη των προϊόντων, όσο και στην απόκτηση ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3 - Υπηρεσίες και Branding
Στα πλαίσια της εν λόγω διδακτικής ενότητας θα ξεκινήσουμε την ανάλυση μας με τη σημασία των υπηρεσιών στην οικονομική ανάπτυξη, θα δούμε ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και θα παραθέσουμε μια κατάταξη με τις σημαντικότερες υπηρεσίες. Στη συνέχεια θα εξηγήσουμε την έννοια και τη σημασία του όρου branding, ενώ θα αναλύσουμε και τις σημαντικότερες στρατηγικές branding.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 - Προώθηση
Στην παρούσα διδακτική ενότητα θα ασχοληθούμε με την προώθηση του προϊόντος που αποτελεί ένα από τα 4 P του μίγματος marketing. Πρώτα από όλα θα δούμε με ποιον τρόπο επιτυγχάνεται ο προσδιορισμός του κοινού – στόχου (target group) και εν συνεχεία τα ασχοληθούμε με τον τρόπο κατάρτισης του προϋπολογισμού προώθησης και την ανάλυση του σχεδίου προώθησης των προϊόντων. Τέλος θα δούμε το ρόλο που παίζουν τα σύγχρονα και παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης στην επίτευξη του σχεδίου προώθησης και της αύξησης των πωλήσεων.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 - Κανάλια Διανομής (585-605)
Στα πλαίσια της εν λόγω διδακτικής ενότητας θα επικεντρωθούμε στην ανάλυση των καναλιών διανομής και του συνόλου της διαδικασίας που απαιτείται προκειμένου ένα προϊόν να φτάσει στον τελικό αποδέκτη. Πιο συγκεκριμένα θα δούμε ποιες στρατηγικές ακολουθούνται για τη δημιουργία των κατάλληλων καναλιών διανομής, το σύνολο της αλυσίδας διανομής του προϊόντος, καθώς και τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά του κάθε καναλιού. Τέλος θα ασχοληθούμε με τα ζητήματα της αδειοδότησης (licensing) και δικαιοχρησίας (franchising).
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 6 - Τιμολόγηση
Στην εν λόγω διδακτική ενότητα θα εξετάσουμε μια ακόμα σημαντική μεταβλητή του μίγματος marketing που είναι η τιμολόγηση των προϊόντων. Πιο συγκεκριμένα θα δούμε με ποιον τρόπο μια επιχείρηση ή ένας οργανισμός θα τιμολογήσει ένα προϊόν και τις στρατηγικές που ακολουθεί λαμβάνοντας – μεταξύ άλλων – παράγοντες όπως το κόστος και η ελαστικότητα του προϊόντος που δείχνει και τη μορφή αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται ο εκάστοτε οργανισμός.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 7 - Έλεγχος, Προσαρμογές και Διορθωτικές Κινήσεις
Στα πλαίσια της εν λόγω διδακτικής ενότητας θα επικεντρωθούμε στη διαδικασία ελέγχου του συνόλου των λειτουργιών που συνδέονται με τη Διοικητική Λογιστική. Πιο συγκεκριμένα θα δούμε κατά πόσο τα πραγματικά μεγέθη ταυτίζονται με τα προϋπολογισθέντα μεγέθη και αν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις να εξεταστεί που οφείλονται, ποιοι παράγοντες δεν έχουν ληφθεί υπόψη και να λάβουν χώρα οι κατάλληλες διορθωτικές κινήσεις.
ΜΑΘΗΜΑ - Μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 - Ποιότητα και κίνδυνοι αγροτικών προϊόντων
Σκοπός της διδακτικής ενότητας είναι η μελέτη της ποιότητας των αγροτικών προϊόντων και των κινδύνων που ενδέχεται να εγκυμονούν. Παρατίθενται οι διάφορες διαστάσεις της ποιότητας και των κινδύνων των προϊόντων και αποδίδεται η σημασία τους, ενώ αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο τα αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής. Ακόμα γίνεται μια προσπάθεια κατανόησης του λόγου για τον οποίο τα προβλήματα της ποιότητας και του κινδύνου των αγροτικών προϊόντων ενδιαφέρουν το μάρκετινγκ και ποιες παρεμβάσεις χρειάζεται να γίνουν.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 - Προώθηση αγροτικών προϊόντων στην εγχώρια και διεθνή
αγορά Σκοπός της διδακτικής ενότητας είναι η μελέτη της προώθησης των αγροτικών προϊόντων. Παρατίθεται η σημασία της προώθησης πωλήσεων στον τομέα της αγροτικής παραγωγής. Εξετάζονται οι στόχοι της προώθησης προς τους καταναλωτές και τους διανομείς των διατροφικών προϊόντων. Αναλύονται οι βασικές προωθητικές τεχνικές και παρατίθενται τα χαρακτηριστικά, τα πλεονεκτήματα και οι περιορισμοί τους. Παρουσιάζεται ο ρόλος των πωλητών, των εξωτερικών συνεργατών, του καταστήματος και των συνεργασιών με άλλες μάρκες. Τέλος, αναπτύσσεται το θέμα του ελέγχου της αποτελεσματικότητας των προωθητικών ενεργειών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3 - Το Άμεσο Μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων
Σκοπός της διδακτικής ενότητας είναι η παρουσίαση του άμεσου μάρκετινγκ και η χρήση του από τις αγροτικές μονάδες. Ιδιαίτερα αναπτύσσεται το μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου και οι διάφοροι κλάδοι του που είναι η ηλεκτρονική βιτρίνα, οι ηλεκτρονικές διαφημίσεις, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον αναλύεται το fielding marketing, οι πρακτικές που περιλαμβάνει και η χρήση τους από τις αγροτικές μονάδες.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 - Η διαχείριση της μάρκας και της ονομασίας των αγροτικών
προϊόντων Σκοπός της διδακτικής ενότητας είναι η μελέτη της μάρκας και της ονομασίας των αγροτικών προϊόντων. Επισημαίνεται η διαφορά μεταξύ μάρκας και προϊόντος και αναλύονται οι κυριότερες λειτουργίες της μάρκας. Αναλύονται οι επιλογές που μπορούν να γίνουν σε ζητήματα διαχείρισης της μάρκας. Παρατίθενται οι επιλογές του παραγωγού από τη μάρκα-προϊόν και τη μάρκα-γκάμα προϊόντων, μέχρι τις πιο σύνθετες αρχιτεκτονικές. Τέλος παρουσιάζεται το θέμα της διαχείρισης των ονομασιών προέλευσης των ειδών αγροτικών προϊόντων.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 - Η επιλογή και η αξιολόγηση των αγροτικών προϊόντων
Σκοπός της διδακτικής ενότητας είναι η μελέτη της διαδικασίας της επιλογής και της αξιολόγησης ενός αγροτικού προϊόντος από τον καταναλωτή. Αρχικά περιγράφεται το στάδιο της προεπιλογής ανάμεσα στις διάφορες εναλλακτικές. Παρουσιάζονται τα κριτήρια που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση των επιλογών και οι κανόνες που διέπουν την αξιολόγηση και τη σύγκριση. Τέλος αναλύεται η έννοια της νοοτροπίας και η σημασία που έχει για τον υπεύθυνο του μάρκετινγκ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 6 - Διατροφικές τάσεις
Σκοπός της διδακτικής ενότητας είναι η μελέτη των τάσεων που υπάρχουν στην κατανάλωση των αγροτικών προϊόντων και η αξιοποίησή τους από το μάρκετινγκ. Περιγράφεται η προτίμηση μερίδας των καταναλωτών για προϊόντα που συντελούν στη διατήρηση καλής φυσικής κατάστασης και εμφάνισης. Αναλύεται η τάση για υγιεινή διατροφή που υιοθετείται από μεγάλο μέρος των καταναλωτών και μπορεί να αξιοποιηθεί από το μάρκετινγκ ελληνικών αγροτικών προϊόντων με προώθηση της Μεσογειακής διατροφής και των λειτουργικών τροφίμων. Τέλος παρατίθεται η προτίμηση καταναλωτών για μια διατροφή που στοχεύει στην απόλαυση ή την πρακτικότητα.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 7 - Στάδια Μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων
Σκοπός της διδακτικής ενότητας είναι η παρουσίαση των σταδίων του μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων. Το πρώτο και σημαντικότερο στάδιο είναι η παραγωγή των αγροτικών προϊόντων, από όπου και ξεκινάει το μάρκετινγκ. Ακολουθεί η συγκέντρωση των προϊόντων, που είναι απαραίτητη για την υλοποίηση της διάθεσής τους και η αποθήκευση, που έχει ιδιαίτερη σημασία με δεδομένη την εποχικότητα των προϊόντων. Τέλος αναλύεται το στάδιο της μεταφοράς των αγροτικών προϊόντων, η οποία αποτελεί το συνδετικό κρίκο μεταξύ παραγωγού και καταναλωτή.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 8 - Μίγμα Μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων
Σκοπός της διδακτικής ενότητας είναι η ανάλυση του μίγματος μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων. Αρχικά παρουσιάζεται το προϊόν, το οποίο θα πρέπει να ανταποκρίνεται κατά το δυνατό στις ανάγκες του καταναλωτή. Στη συνέχεια παρατίθεται το θέμα της συσκευασίας, η οποία επηρεάζει αποφασιστικά την ανταπόκριση των καταναλωτών και η σήμανση, αφού λειτουργεί συμπληρωματικά ως προς τη συσκευασία. Ακόμα αναλύεται η τιμή του προϊόντος που αντιπροσωπεύει την αξία των μεταβλητών που απαρτίζουν το προϊόν. Τέλος παρουσιάζεται η διανομή των προϊόντων, η προώθηση και η διαφήμισή τους.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 9 - Δίκτυα διανομής αγροτικών προϊόντων
Σκοπός της διδακτικής ενότητας είναι η παρουσίαση του δικτύου διανομής των αγροτικών προϊόντων. Θα παρουσιαστούν τα τέσσερα βασικά κανάλια διανομής και θα εξηγηθεί ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιλογή του κατάλληλου δικτύου διανομής. Στη συνέχεια θα αναφερθούν οι ρόλοι του παραγωγού και του ενδιάμεσου στα πλαίσιο της λειτουργίας του δικτύου και θα αναλυθεί το θέμα του πελατολογίου. Ακόμα θα παρουσιαστεί η έννοια της φυσικής διανομής και οι ενέργειες τις οποίες περιλαμβάνει, καθώς και τα χαρακτηριστικά των συνεταιρισμών ως διανομέων.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 10 - Συμπεριφορά καταναλωτή και αγροτικό μάρκετινγκ
Σκοπός της διδακτικής ενότητας είναι η ανάλυση της συμπεριφοράς του καταναλωτή και η αξιοποίησή της από το αγροτικό μάρκετινγκ. Αρχικά παρατίθενται οι παράγοντες που καθορίζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή, στους οποίους περιλαμβάνονται οικονομικές, κοινωνικές και επικοινωνιακές επιδράσεις. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η διαδικασία λήψης αποφάσεων από τον καταναλωτή. Τέλος μελετάται το προφίλ του σύγχρονου Έλληνα καταναλωτή και αναφέρονται τα βασικά στοιχεία που προσδιορίζουν την καταναλωτική συμπεριφορά.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 11 - Στάδια της έρευνας του αγροτικού μάρκετινγκ
Σκοπός της διδακτικής ενότητας είναι η παρουσίαση των βασικών σταδίων που περιλαμβάνει η έρευνα που διεξάγεται στα πλαίσια του αγροτικού μάρκετινγκ. Αρχικά αναλύεται η αναγκαιότητα της έρευνας. Αναφέρονται οι τομείς που πρέπει να καλύπτει η βάση δεδομένων, καθώς και τα διάφορα αντικείμενα μιας έρευνας μάρκετινγκ. Προσδιορίζονται οι πηγές πληροφοριών που χρησιμοποιούνται και αναλύονται τα στάδια της έρευνας. Τέλος παρατίθενται στοιχεία που μπορεί να αποτελέσουν αντικείμενο έρευνας του αγροτικού μάρκετινγκ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 12 - Προϋποθέσεις εξαγωγής αγροτικών προϊόντων
Σκοπός της διδακτικής ενότητας είναι η μελέτη των προϋποθέσεων που θα πρέπει να πληρούνται προκειμένου να πραγματοποιηθούν επιτυχημένες εξαγωγές ελληνικών αγροτικών προϊόντων στη διεθνή αγορά. Παρατίθενται τα βασικά στοιχεία που θα πρέπει να γνωρίζει η επιχείρηση πριν προβεί σε εξαγωγή, που περιλαμβάνουν πληροφορίες οικονομικές και κοινωνικοπολιτικές. Επίσης αναλύεται η σημασία της αναγνώρισης της αγοράς-στόχου και της δημιουργίας ανταγωνιστικών προϊόντων για την ανάπτυξη υγειών δραστηριοτήτων στο εξωτερικό.

Επιστροφή

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

E learning ΕΚΠΑ  Πανεπιστήμιο Αθηνών - Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
E-Learning Πανεπιστήμιο Αθηνών E-Learning Πανεπιστήμιο Αθηνών
Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης του ΕΚΠΑ (Κ.Δ.Β.Μ.- Ε.Κ.Π.Α.)
Π.Ε. Πετράκης

Διεύθυνση: Σταδίου 5, T.K. 10562, Αθήνα

e-mail: elearn-secretariat@elke.uoa.gr Τηλέφωνα: 2103689354 , 2103689381

Copyright 2014
 

ΙΕΣΟΕΛ - e learning ΕΚΠΑ | Προγράμματα στη Λογιστική και Ελεγκτική

E learning Κατευθύνσεις Προγράμματων

Νέα γενιά e learning προγραμμάτων | Εκμάθηση Λογισμικών Προγραμμάτων και Πρακτική Εφαρμογή