Διαδικτυακή Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση  

Βρείτε μας στο Facebook - Ενημερωθείτε για όλα τα νέα e learning προγράμματα Έχετε google plus; Ακολουθήστε μας και Ενημερωθείτε Ακολουθήστε μας στο twitter και Ενημερωθείτε για Θέματα και Ζητήματα σχετικά με:#BusinessManagement , #Πληροφορική και Δίκτυα, Ειδικότητες του Μέλλοντος, #Παιδαγωγικά, #Ψυχολογία , #Τουρισμό , #Υγεία Δείτε όλη τη νέα αρθρογραφία και πληροφορίες για νέα  e learning προγράμματα  στο blogspot  του e learning ΕΚΠΑ Ακολουθήστε μας linkedin


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Συνεργασία E learning UOA με Επιχειρήσεις (Partners)

Εκπαιδευτικό Αντικείμενο

Marketing Προϊόντων και Υπηρεσιών Ομορφιάς
Ειδικές εκπτώσεις για Ανέργους (30%), Πολύτεκνους (20%), ΑΜΕΑ (20%), κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), κ.α.

Marketing Προϊόντων και Υπηρεσιών Ομορφιάς

Αίτηση συμμετοχής
Προθεσμία Υποβολής Αιτήσεων: 5/6/2017 – Έναρξη Μαθημάτων: 12/6/2017
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Marketing Προϊόντων και Υπηρεσιών Ομορφιάς» προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις, ώστε ο συμμετέχων να βελτιωθεί σημαντικά στην παροχή υπηρεσιών ομορφιάς. Η κατανόηση των αρχών του marketing και των τεχνικών των πωλήσεων που διέπουν τον κλάδο προσφέρει σφαιρική αντίληψη του τομέα αυτού, ενημερώνει για την παγκόσμια αίσθηση σχετικά με την ομορφιά και δίνει ιδέες για μια αποτελεσματική και ωφέλιμη επιχειρηματικότητα. Παρουσιάζεται λοιπόν ο τρόπος με τον οποίο μια επιχείρηση μπορεί να ξεπεράσει τις επιχειρηματικές δυσκολίες και να οδηγηθεί σε μια επιτυχημένη επιχειρηματικότητα που θα χαρακτηρίζεται από τη διατήρηση της βιωσιμότητάς της. Νευραλγικής σημασίας λειτουργίες ?για το σκοπό αυτό? είναι η διοίκηση των ανθρώπινων πόρων και το μάρκετινγκ. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους ασχολούνται ή σκοπεύουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με τον κλάδο της ομορφιάς.

Τίτλος Προγράμματος
Διάρκεια
(μήνες)
Εκτιμώμενη
Διάρκεια
(ώρες)
Πιστωτικές
Μονάδες
ECVET
Τύπος
Πιστοποιη-
τικού
Μαθήματα
- Συμπλήρωμα
Πιστοποιητικού
-Οδηγός Σπουδών
Αίτηση
Συμμετοχής
Ακαδημαϊκός
Υπεύθυνος
Marketing Προϊόντων και Υπηρεσιών Ομορφιάς 4 85 7,08 Επιμόρφωσης Μαθήματα

-Συμπλήρωμα
πιστοποιητικού


-Οδηγός
σπουδών
Υποβολή
αίτησης
Ιωάννης Ζαμπετάκης - Ζωίδης Γρηγόρης

Εισηγητής Προγράμματος: Κόλλιας Οδυσσέας, Master in Business Administration από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης CV



Πως διαμορφώνεται η ύλη του προγράμματος

ΜΑΘΗΜΑ - Marketing Προϊόντων και Υπηρεσιών Ομορφιάς
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 - Το Περιβάλλον και η Παγκόσμια Αίσθηση της Ομορφιάς
Σκοπός της ενότητας είναι να περιγράψει το περιβάλλον της «ομορφιάς» από ιστορική, κοινωνιολογική, κοινωνική, και εμπορική άποψη. Η υποκειμενικότητα της ομορφιάς, οι ανάγκες των πελατών που καλύπτει και η συναισθηματική και αισθητική τους ικανοποίηση είναι καθοριστικές έννοιες για την κατανόηση της λειτουργίας αυτής της αγοράς. Οι επώνυμες μάρκες και η στρατηγική επέκτασης των επώνυμων οίκων μόδας στην παγκόσμια αγορά της ομορφιάς διαμορφώνουν το σύγχρονο περιβάλλον της ομορφιάς. Το «μάρκετινγκ εμπειρίας» δίνει τους άξονες για την διαφοροποιημένη παροχή υπηρεσιών ομορφιάς. Η βιομηχανία της ομορφιάς αποτιμάται σε 180 δις ευρώ και έχει αυξητικές τάσεις.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 - Μίγμα Μάρκετινγκ - Το Υλικό Προϊόν
Οι αρχές του Μάρκετινγκ βοηθούν στην δημιουργία, στην προώθηση και στην πώληση των καλλυντικών προϊόντων. Ο τρόπος σκέψης και η ορολογία του Μάρκετινγκ βοηθούν στην επικοινωνία, στην σκέψη για καινοτομία καθώς και στην αντίληψη των τακτικών των ανταγωνιστών. Στο σύγχρονο περιβάλλον των επιχειρήσεων ομορφιάς, δεν αρκεί μόνο το ταλέντο. Χρειάζεται και η σωστή τοποθέτηση, τιμολόγηση και επικοινωνία του προϊόντος, ώστε να αντιληφθούν οι πελάτες τα οφέλη που προμηθεύονται.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3 - Μίγμα Μάρκετινγκ - Το Άυλο Προϊόν - Οι Υπηρεσίες
Στην προηγούμενη υποενότητα εξετάσθηκαν οι μεταβλητές του Μάρκετινγκ για τα υλικά αγαθά. Η ομορφιά είναι ένας τομέας που έχει μεγάλο μέρος των δραστηριοτήτων του στην παροχή υπηρεσιών. Οι αρχές του Μάρκετινγκ υπηρεσιών βοηθούν στην παροχή επαγγελματικών υπηρεσιών ομορφιάς. Οι υπηρεσίες έχουν έναν κύκλο ζωής που καθορίζει την προώθησή τους στην αγορά. Το μίγμα μάρκετινγκ των υπηρεσιών ομορφιάς κάνει αντιληπτή την σημασία του ανθρώπινου παράγοντα, του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο παρέχονται οι υπηρεσίες και της διαδικασίας που τηρείται. Η χαρτογράφηση της διαδικασίας των υπηρεσιών κάνει αντιληπτό τον ρόλο του κάθε ένα που παρέχει υπηρεσίες ομορφιάς.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 - Ηλεκτρονική και Ψηφιακή Παρουσία των Επιχειρήσεων Ομορφιάς
Στις προηγούμενες ενότητες εξετάσθηκαν η ιστορία της ομορφιάς και το μίγμα του Μάρκετινγκ για τα υλικά αγαθά και τις υπηρεσίες ομορφιάς. Η ιστορία της ομορφιάς σήμερα αλλάζει, κυρίως μέσω της ψηφιακής εποχής και των ηλεκτρονικών μέσων που είναι διαθέσιμα. Έτσι το Μάρκετινγκ των υλικών και άυλων αγαθών της ομορφιάς πρέπει να εμπλουτισθεί με τα νέα δεδομένα της προβολής, της προώθησης, της πώλησης και της επικοινωνίας μέσω των ιστοσελίδων, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των e-mails και των ηλεκτρονικών ενημερωτικών δελτίων. Η νέα εποχή δίνει ευκαιρίες στους εργαζόμενους να αναδείξουν το ταλέντο τους στην ομορφιά, εφόσον η ειδικότητά τους, η δημιουργικότητά τους, η καινοτομία και η διαφορετικότητά τους μπορούν να γίνουν γνωστές σε ένα ευρύ κοινό που διαφορετικά δεν θα ήταν προσεγγίσιμο.
ΜΑΘΗΜΑ - Πωλήσεις Προϊόντων και Υπηρεσιών Ομορφιάς
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 - Επικοινωνία με τον Πελάτη
Στις προηγούμενες ενότητες έχουν αναπτυχθεί οι αρχές και το μίγμα του μάρκετινγκ της ομορφιάς. Σε αυτήν την ενότητα εξετάζεται η επικοινωνία με τον πελάτη, οι πωλήσεις, η διαχείριση των παραπόνων του και η σημασία της παρουσίας και της τοποθέτησης των προϊόντων. Η σχέση που αναπτύσσεται με τον πελάτη της ομορφιάς, είτε ψηφιακά, είτε τηλεφωνικά είτε πρόσωπο με πρόσωπο αποτελεί την βάση για την αποτελεσματική προώθηση και πώληση των προϊόντων και των υπηρεσιών ομορφιάς. Η αντίληψη των κανόνων της επικοινωνίας και η τήρησή τους κάνει αποτελεσματικότερη την επικοινωνία. Η «ομορφιά» με την δυνατότητα διέγερσης των αισθήσεων του πελάτη που διαθέτει διευκολύνεται στην επικοινωνία των ωφελημάτων που ο πελάτης θα αποκτήσει από την κατανάλωσή της
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 - Τεχνικές των Πωλήσεων
Μέσω των πωλήσεων η επιχείρηση προσφέρει τα αγαθά της στους πελάτες της, κάνει δυνατή την παρουσία της στην αγορά και αποκτά τους πόρους για την συνέχιση και την πρόοδο των εργασιών της. Οι πωλήσεις των προϊόντων και υπηρεσιών ομορφιάς έχουν το πλεονέκτημα της δυνατότητας δοκιμής τους και αντίληψής τους μέσω των αισθήσεων του πελάτη. Αυτό τις κάνει ευκολότερες στην επικοινωνία. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες ομορφιάς απευθύνονται στις προσωπικές, κοινωνικές και ψυχολογικές ανάγκες του πελάτη και έχουν ιδιαιτερότητες όσον αφορά την παρουσίαση, την προώθηση και πώλησή τους. Η επαφή του πωλητή με τον πελάτη, ο τρόπος επικοινωνίας τους και η σχέση που κτίζεται είναι σημαντικοί παράγοντες για την πώληση. Ο πωλητής της ομορφιάς δεν πρέπει να πουλά, πρέπει να κάνει τον πελάτη να αγοράσει με στόχο να βελτιώσει την ποιότητα της καθημερινής του ζωής και να αναβαθμίσει την εμφάνισή του.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3 - Παράπονα - Αντιρρήσεις
Τα παράπονα και οι αντιρρήσεις των πελατών είναι σημαντικό κομμάτι στην επαφή ανάμεσα στον εργαζόμενο στην επιχείρηση της ομορφιάς και τον πελάτη. Τα παράπονα εάν διαχειρισθούν σωστά μπορούν να γίνουν η αφορμή για το κτίσιμο μακροχρόνιας και σταθερής σχέσης με τον πελάτη. Οι αντιρρήσεις των πελατών πρέπει να ειδωθούν σαν πρώτη ένδειξη αγοράς τους. Τα παράπονα και οι αντιρρήσεις των πελατών είναι δώρα για την επιχείρηση και τον εργαζόμενο, γιατί συντελούν στην βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και στην δημιουργία νέων προϊόντων. Ο πελάτης θα νιώσει ότι η επιχείρηση του φέρεται δίκαια και δείχνει ενδιαφέρον εάν ο εργαζόμενος διαχειρισθεί τα παράπονα του και λύσει τις απορίες και τις αντιρρήσεις του προσωπικά. Έτσι θα γίνει «οπαδός» της και θα συζητά θετικά για αυτήν, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στους άλλους, κάτι που είναι απαραίτητο για τις επιχειρήσεις στον κλάδο της ομορφιάς.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 - Merchandising
Ο σκοπός της ενότητας είναι να αναδείξει τον ρόλο που διαδραματίζει ο χώρος όπου παρέχονται οι υπηρεσίες και τα προϊόντα ομορφιάς για την ικανοποίηση του πελάτη. Η εξωτερική εμφάνιση του καταστήματος παρακινεί για την είσοδό του και η διάταξη εντός καθορίζει την ευχάριστη παραμονή του. Η καθαριότητα, η συμμετρία, ο χρωματικός συνδυασμός, το στυλ, ο τρόπος έκθεσης που επιλέγεται καθορίζει την εικόνα της εταιρίας για τους πελάτες. Το merchandising είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη της σύγχρονης επιχείρησης ομορφιάς. Μέσα από τις επιτυχημένες τεχνικές merchandising αποκτά ο πελάτης την εμπειρία του με το προϊόν και την υπηρεσία. Ταυτόχρονα η επιχείρηση διαφοροποιεί την θέση της στην αγορά, επικοινωνώντας άμεσα την αισθητική, την έμπνευση και την δημιουργικότητά της
ΜΑΘΗΜΑ - Παροχή Υπηρεσιών Ομορφιάς
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 - Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά Υπηρεσιών Ομορφιάς
Οι υπηρεσίες της ομορφιάς λόγω της φύσης τους και της πελατειακής τους βάσης λειτουργούν κάτω από δικές τους συνθήκες. Η αγορά της ομορφιάς είναι προσανατολισμένη στις αισθήσεις του πελάτη, την καλή του κατάσταση και στην ικανοποίηση των συναισθηματικών του αναγκών. Λόγω αυτών των συνθηκών οι εργαζόμενοι στις υπηρεσίες της ομορφιάς πρέπει να είναι εξοπλισμένοι με καλή γνώση των αρχών της σωστής εξυπηρέτησης καθώς και με πρόσθετες ικανότητες που αφορούν τον δικό τους τομέα. Η καλή παροχή υπηρεσιών είναι προϋπόθεση για την ικανοποίηση του πελάτη της επιχείρησης της ομορφιάς. Στην ομορφιά το μάρκετινγκ, οι πωλήσεις και η εξυπηρέτηση του πελάτη συναντώνται με ένα κοινό σκοπό: την παροχή επώνυμων υπηρεσιών, με αξία στους πελάτες.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 - Πριν την Εξυπηρέτηση του Πελάτη
Πριν την άφιξη του πελάτη ο εργαζόμενος πρέπει να είναι προετοιμασμένος και ενημερωμένος σε βάθος για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της εταιρίας του. Ο προγραμματισμός μαζί με την κατάλληλη ένδυση και εμφάνιση συντελούν στην προετοιμασία για την καλή υποδοχή του πελάτη. Λεπτομέρειες, όπως η διάρκεια που θα έχει η παροχή της υπηρεσίας, το ύφος και ο ρυθμός της πρέπει να έχουν μελετηθεί. Τα στοιχεία του πελάτη που έχουν συλλεχθεί ανανεώνονται και γίνονται πολύτιμα όταν μετατρέπονται σε πληροφορίες για αυτόν. Το κλείσιμο ραντεβού που έχει προηγηθεί συντελεί στην απρόσκοπτη έναρξη της συνεργασίας. Η θετική υποδοχή είναι η ευκαιρία για θετική έναρξη της συνεργασίας. Η αναμονή του πελάτη είναι μέρος της υπηρεσίας που λαμβάνει και πρέπει να είναι προσεγμένη και πρωτότυπη.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3 - Κατά την Εξυπηρέτηση του Πελάτη
Στον τομέα της ομορφιάς, οι πελάτες έχουν προσδοκίες τις οποίες ο εργαζόμενος πρέπει να υπερβεί. Για να επιτευχθεί αυτό πρέπει να υπάρχουν βήματα και να παρέχεται σταθερή υπηρεσία με τον κατάλληλο ρυθμό. Η επαφή με τον πελάτη προϋποθέτει ολοκληρωμένη αντίληψη της υπηρεσίας εκ μέρους του εργαζόμενου. Σε αυτό βοηθά η χρήση θετικών λέξεων και η αποφυγή ξύλινης γλώσσας και ξενόγλωσσων εκφράσεων. Επίσης χρειάζεται ενημέρωση του εργαζόμενου, προσπάθεια για ανάπτυξη σχέσεων γνώσης με τον πελάτη και προσωποποίηση της σχέσης μαζί του. Όσον αφορά αυτή καθ αυτή την παροχή της υπηρεσίας η διαδικασία σε σχέση με το αποτέλεσμα, η διάδραση με τους πελάτες, η συμμετοχή του πελάτη στην παροχή της υπηρεσίας καθώς και η ονομαστική προσέγγιση μπορούν να κάνουν την εξυπηρέτηση του πρωτότυπη, ώστε να καταγραφεί στον νου του σαν έναν ξεχωριστό γεγονός.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 - Μετά την Εξυπηρέτηση του Πελάτη
Αυτή η διδακτική ενότητα αναφέρεται στο τελευταίο στάδιο της επαφής με τον πελάτη και αναδεικνύει την σημαντικότητα της σχέσης μαζί του μετά την εξυπηρέτηση. Η προστιθέμενη αξία στη παροχή υπηρεσίας έχει σαν αποτέλεσμα να νιώσει ο πελάτης ότι αξίζει αυτό που πληρώνει. Η ανταμοιβή του πελάτη για την συνεργασία και ο έπαινος για την επιλογή του είναι απαραίτητες. Επίσης πρέπει να επιδιώκεται η ανάδραση από τον πελάτη, που βοηθά στην πρόοδο της επιχείρησης και του εργαζόμενου, γιατί δίνει ιδέες για βελτίωση. Τέλος, ο αποχαιρετισμός είναι η ευκαιρία για την προετοιμασία της επόμενης συνάντησης. Ηεπαφή με τον πελάτη, μετά την εξυπηρέτηση, συντελεί στο «κτίσιμο» της σχέσης, στην αύξηση της πιστότητάς του και βοηθά στην καθιέρωση της επιχείρησης και του εργαζόμενου.
ΜΑΘΗΜΑ - Η Επιτυχημένη Επιχειρηματικότητα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 - Επιχειρηματική Βιωσιμότητα
Στην παρούσα διδακτική ενότητα θα αναλυθούν το επιχειρηματικό σχέδιο και τα στοιχεία που περιλαμβάνει. Στη συνέχεια θα εξεταστούν η επιλογή των στόχων της επιχείρησης και η απεικόνισή τους στο επιχειρηματικό σχέδιο. Αμέσως μετά θα παρουσιαστούν οι μορφές και η διάρθρωση του επιχειρηματικού σχεδίου, και θα αναλυθούν τα επιμέρους τμήματά του. Τέλος, θα δοθεί η σύνδεση της επιχειρηματικής βιωσιμότητας με το επιχειρηματικό σχέδιο.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 - Επιχειρηματικές Δυσκολίες και Επιχειρηματική Αποτυχία
Στην παρούσα διδακτική ενότητα θα επικεντρωθούμε αρχικά στη βιβλιογραφική αναφορά σχετικά με τη διάκριση των μορφών της επιχειρηματικής αποτυχίας, καθώς και στην επεξήγηση της έννοιας της πτώχευσης μιας εταιρίας. Επιπλέον, θα αναλύσουμε την αντιμετώπιση αποτυχημένων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων σε περιόδους οικονομικής ύφεσης. Τέλος, θα παραθέσουμε υποδείγματα αντιμετώπισης πτωχευμένων εταιριών και μελέτες περίπτωσης συγκεκριμένων επιχειρήσεων που οδηγήθηκαν σε πτώχευση και δεν μπόρεσαν να επανέλθουν, αλλά και επιχειρήσεων που οδηγήθηκαν σε επιχειρηματική αποτυχία, αλλά κατάφεραν να επανακάμψουν και να επιστρέψουν στο δρόμο των επιχειρηματικών επιτυχιών. Επίσης, θα αναλυθούν οι λόγοι τόσο στις περιπτώσεις της αποτυχίας όσο και σε αυτές της επανένταξης στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3 - Η Επιτυχημένη Επιχειρηματικότητα
Σε αυτήν τη διδακτική ενότητα θα αναπτυχθεί η έννοια, η σημασία και ο ρόλος της επιτυχημένης επιχειρηματικότητας, μέσα στο πλαίσιο της ανταγωνιστικής λειτουργίας των επιχειρήσεων. Θα παρουσιαστούν βασικά χαρακτηριστικά της επιτυχημένης επιχειρηματικότητας και θα αναλυθεί ο ρόλος της ηγεσίας και του ηγέτη. Ακολούθως, θα εξεταστεί η ανταγωνιστική θέση της επιχείρησης και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Πολύ σημαντική στην ανάλυση είναι η στρατηγική της μακροχρόνιας ανάπτυξης της επιχείρησηςπουακολουθεί, ενώτοκεφάλαιοκλείνειμε τηνπαρουσίασηεπιχειρήσεων, από τον ελληνικό και διεθνή επιχειρηματικό κόσμο, που έχουν καταφέρει να επιτύχουν στον τομέα δραστηριοποίησής τους.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 - Διοίκηση και Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων της Επιχείρησης
Σε αυτήν τη διδακτική ενότητα, θα αναλυθεί η έννοια και το περιεχόμενο της διοίκησης των ανθρωπίνων πόρων, η σημασία της στη λειτουργία της επιχείρησης, καθώς και η αξιοποίησή της προς όφελος του κοινωνικού συνόλου. Οι έννοιες της δια βίου μάθησης και της εργασιακής επιμόρφωσης αποτελούν ιδιαίτερο τμήμα του παρόντος κεφαλαίου, ενώ παρατίθενται συγκριτικά στοιχεία που αφορούν τόσο την ελληνική πραγματικότητα όσο και το εξωτερικό. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην αποτελεσματική επικοινωνία μέσα στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, αλλά και στους τρόπους με τους οποίους προχωρούν στην αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού οι πρωτοπόρες επιχειρήσεις. Τέλος, παρουσιάζονται επιχειρήσεις που έχουν λάβει βραβεία ως προς την εταιρική κοινωνική τους ευθύνη, καθώς και ως προς το εργασιακό τους περιβάλλον.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 - Προώθηση Πωλήσεων και Τιμολόγηση
Σκοπός της συγκεκριμένης ενότητας είναι να παρουσιάσει ορισμένες βασικές πτυχές της επιστήμης του marketing (mkg). Γι’ αυτόν το λόγο, αρχικά αναλύεται η χρησιμότητά της και η έννοια του σχεδίου marketing, ενώ στη συνέχεια παρουσιάζεται αναλυτικά η έννοια του μείγματος marketing. Τέλος αναλύεται η σπουδαιότητα της σύνταξης του σχεδίου μάρκετινγκ, αναλύονται τα περιεχόμενά του και γίνεται αναφορά στην εκπόνηση του.

Επιστροφή

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

E learning ΕΚΠΑ  Πανεπιστήμιο Αθηνών - Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
E-Learning Πανεπιστήμιο Αθηνών E-Learning Πανεπιστήμιο Αθηνών
Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης του ΕΚΠΑ (Κ.Δ.Β.Μ.- Ε.Κ.Π.Α.)
Π.Ε. Πετράκης

Διεύθυνση: Σταδίου 5, T.K. 10562, Αθήνα

e-mail: elearn-secretariat@elke.uoa.gr Τηλέφωνα: 2103689354 , 2103689381

Copyright 2014
 

ΙΕΣΟΕΛ - e learning ΕΚΠΑ | Προγράμματα στη Λογιστική και Ελεγκτική

E learning Κατευθύνσεις Προγράμματων

Νέα γενιά e learning προγραμμάτων | Εκμάθηση Λογισμικών Προγραμμάτων και Πρακτική Εφαρμογή