Διαδικτυακή Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση  

Βρείτε μας στο Facebook - Ενημερωθείτε για όλα τα νέα e learning προγράμματα Έχετε google plus; Ακολουθήστε μας και Ενημερωθείτε Ακολουθήστε μας στο twitter και Ενημερωθείτε για Θέματα και Ζητήματα σχετικά με:#BusinessManagement , #Πληροφορική και Δίκτυα, Ειδικότητες του Μέλλοντος, #Παιδαγωγικά, #Ψυχολογία , #Τουρισμό , #Υγεία Δείτε όλη τη νέα αρθρογραφία και πληροφορίες για νέα  e learning προγράμματα  στο blogspot  του e learning ΕΚΠΑ Ακολουθήστε μας linkedin


Συνεργασία E learning UOA με Επιχειρήσεις (Partners)

Εκπαιδευτικό Αντικείμενο

Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών
Early Entry για αιτήσεις έως 13/12/2017 με έκπτωση 10% στα δίδακτρα. Επιπλέον, ειδικές εκπτώσεις για Ανέργους (30%), Κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), ΑμεΑ (25%), Πολύτεκνους (20%) κ.α.

Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών

Αίτηση συμμετοχής
Προθεσμία Υποβολής Αιτήσεων: 14/1/2018 – Έναρξη Μαθημάτων: 22/1/2018
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών» σχεδιάστηκε και αναπτύχτηκε με σκοπό την απόκτηση γενικών και ειδικών γνώσεων στο συγκεκριμένο θέμα. Αναλύονται κεντρικής σημασίας ζητήματα, όπως η άυλη φύση της εξυπηρέτησης, το περιβάλλον της, οι εξυπηρετούντες και η συμπεριφορά τους (λεκτική, μη λεκτική, γραπτή, τηλεφωνική). Διερευνώνται οι αρχές που χαρακτηρίζουν και «αναδεικνύουν» την ποιότητα της εξυπηρέτησης, αλλά και εξετάζονται τα στοιχεία που καθορίζουν την εξυπηρέτηση, όπως: ύφος, ρυθμός, σταθερότητα και ισότητα, συναισθηματική κατάσταση του εξυπηρετούμενου και το θετικό κλίμα που πρέπει να δημιουργείται. Επιπλέον, δίνονται οδηγίες και για την ψηφιακή οντότητα της εξυπηρέτησης. Τέλος παρέχονται παραδείγματα, ώστε να γίνονται αντιληπτές οι έννοιες που εξετάζονται, για να μετασχηματίζονται σε δεξιότητες. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επιχειρηματίες, εξυπηρετούντες, ελεύθερους επαγγελματίες και, γενικότερα, σε όσους έρχονται σε επαφή με πελάτες με οποιονδήποτε τρόπο.

Τίτλος Προγράμματος
Διάρκεια
(μήνες)
Εκτιμώμενη
Διάρκεια
(ώρες)
Πιστωτικές
Μονάδες
ECVET
Τύπος
Πιστοποιη-
τικού
Μαθήματα
- Συμπλήρωμα
Πιστοποιητικού
-Οδηγός Σπουδών
Αίτηση
Συμμετοχής
Ακαδημαϊκός
Υπεύθυνος
Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών 3 60 5 Επιμόρφωσης Μαθήματα

-Συμπλήρωμα
πιστοποιητικού


-Οδηγός
σπουδών
Υποβολή
αίτησης
Α. Φραγκουδάκη

Εισηγητής Προγράμματος: Κόλλιας Οδυσσέας, Master in Business Administration από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης CV

ΣΧΟΛΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ

Καλησπέρα σας κύριε Κόλλια,
Καταρχήν να σας ευχηθώ καλό φθινόπωρο και να έχετε μια καλή ακαδημαϊκή χρονιά.
Το συγκεκριμένο σεμινάριο για εμένα είναι το καλύτερο που έχω παρακολουθήσει έως τώρα μέσω του ΕΚΠΑ. Το υλικό είναι πλήρως κατανοητό και είστε ο μόνος καθηγητής που επικοινωνεί τόσο συχνά και θέλει να ενημερώνεται για την πορεία μας. Λόγω της δουλειάς μου, ( ειμαι στην 24ωρη εξυπηρέτηση της Τράπεζας Πειραιώς) το συγκεκριμένο σεμινάριο μου είναι πολύ χρήσιμο και με έχει κάνει να βλέπω διαφορετικά τον πελάτη και την εξυπηρέτηση του.

Σας ευχαριστώ πολύ,
Μαίρη Καπλάνη


Αγαπητέ κύριε Κόλλια
θα ήθελα κατά αρχήν να σας ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου δώσατε να συμμετέχω στο πρόγραμμα αυτό. Έλαβα ειλικρινά πολύτιμες γνώσεις από όλες τις θεματικές ενότητες, Αποκόμισα, όπως αναφέρετε και στο μάθημα μία θετική εμπειρία, κάνατε μία "κατάθεση στον συναισθηματικό μου λογαριασμό". Όπως σας ανέφερα και σε προγενέστερο μήνυμα, ήταν όλα ενδιαφέροντα, κατανοητά και τυπωμένα με σαφήνεια αλλά παράλληλα μου έδωσαν κίνητρο να εμβαθύνω περισσότερο στο αντικείμενο της εξυπηρέτησης και στον τομέα της παροχής υπηρεσιών αλλά και του μάρκετινγκ. Το δε βιβλίο σας "Αλφαβητάριο Υπηρεσιών" είναι ένα πολύτιμο βοήθημα, θεωρητικό και πρακτικό, για όλους όσους συναλλάσσονται με καταναλωτές και παρέχουν υπηρεσίες.
Και πάλι σας ευχαριστώ.
Σας εύχομαι καλή συνέχεια στο έργο σας και πιθανόν να συμμετάσχω σε κάποιο άλλο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μέσω e-learning, γιατί σεμινάρια εδώ στην Κέρκυρα σε παρεμφερή αντικείμενα σπανίζουν έως εκλείπουν.

Με εκτίμηση
Χριστίνα Βάβουλη


Καλημέρα σας
Επέλεξα το συγκεκριμένο πρόγραμμα διότι πίστευα πως θα ήταν για εμένα ένα χρήσιμο εργαλείο για τη δουλειά μου. Βρέθηκα στην εξυπηρέτηση πελατών ενός supermarket χωρίς εκπαίδευση και χωρίς γνώσεις marketing.
Το χρήσιμο εργαλείο που θεωρούσα πως θα έχω, έγινε για εμένα αρωγός και στήριγμα. Είναι απόλυτα σαφές και κατανοητό, καλογραμμένο και πολύ προσεγμένο. Εντάσσει ομαλά τον οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο, όσο κι αν ο ίδιος απέχει ή έχει άγνοια του αντικειμένου.
Προσωπικά βελτιώθηκα, εξελίχθηκα ως επαγγελματίας και ως άνθρωπος και βλέπω, πλέον, πως έχω διαφορετική αντιμετώπιση και από τους πελάτες μου. Η συνολική εικόνα μόνο θετική μπορεί να είναι και με δυο λόγια το συστήνω ανεπιφύλακτα!

Ευχαριστώ πολύ
Εύα Αλεξίου


Καλημέρα σας,
ήθελα να σας ευχαριστήσω για την συνεργασία που είχαμε όσον αφορά το μάθημα εξ αποστάσεως πάνω στην εξυπηρέτηση πελατών.
Ήταν ένας κύκλος μαθημάτων που βοήθησε πάρα πολύ πάνω στην δουλειά μου και όχι μόνο. Και θα ήθελα πολύ να ξαναυπάρξει αντικείμενο για συνεργασία μαζί σας.
Ευχαριστώ πολύ τη Γραμματεία του E-Learning για την ενημέρωση και την βοήθεια όσες φορές τη χρειάστηκα.
Εύχομαι καλή συνέχεια
A.B.


Αγαπητέ κύριε Κόλλια,
με το παρόν e-mail θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την αρίστη συνεργασία. Ήταν ένα όμορφο ''''ταξίδι''''στην εξυπηρέτηση που πραγματικά θα μου λείψει. Εξυπηρετώ πελάτες από την ηλικία των 17 χρόνων έως και σήμερα (36 χρονών)και πραγματικά όλα αυτά που διδάχτηκα από εσάς είναι πολύ χρήσιμα για την δουλειά μου που αγαπώ τόσο πολύ.

Ήδη έχω αρχίσει και τα εφαρμόζω καθημερινά και γίνομαι καλύτερη!

Τα τελευταία 10 χρόνια εργάζομαι σε εξυπηρέτηση πελατών αρχικά ώς back office(εξυπηρέτηση πελατών) και μετα ως agent (τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών) σε μια εταιρεία.
Με εκτίμηση
Α.Σ.

Επιστροφή

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

E learning ΕΚΠΑ  Πανεπιστήμιο Αθηνών - Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
E-Learning Πανεπιστήμιο Αθηνών E-Learning Πανεπιστήμιο Αθηνών
Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης του ΕΚΠΑ
Π.Ε. Πετράκης

Διεύθυνση: Σταδίου 5, T.K. 10562, Αθήνα

e-mail: elearn-secretariat@elke.uoa.gr Τηλέφωνα: 2103689354 , 2103689381

Copyright 2014
 

ΙΕΣΟΕΛ - e learning ΕΚΠΑ | Προγράμματα στη Λογιστική και Ελεγκτική

E learning Κατευθύνσεις Προγράμματων

Νέα γενιά e learning προγραμμάτων | Εκμάθηση Λογισμικών Προγραμμάτων και Πρακτική Εφαρμογή

 

 

 

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία σας κατά την πλοήγηση στην ιστοσελίδα μας.
Όταν χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας αποδέχεστε τη χρήση των cookies στο browser σας. Μάθετε περισσότερα για τη χρήση των cookies πατώντας εδώ.